چگونه بنتلی خود را به عنوان برترین مارک خودروهای لوکس بازاریابی می کند

جمعه 29 مرداد 1400
23:40
علیرضا ایرانی

چگونه بنتلی خود را به عنوان برترین مارک خودروهای لوکس بازاریابی می کند

آنها خودرو نمی سازند-آنها وضعیت می سازند

منبع : بنتلی فروش خود را بر اساس منطقه/کشور طی سالهای 2018–19

اعلام کرد اگر فرض کنیم که همه مشتریان ارزان ترین بنتلی را با 177000 دلار خریداری می کنند (اما در واقع ، بسیاری از مردم برای داشتن سفارشی آماده پرداخت میلیون ها دلار هستند. خودروی بنتلی) ، ارزش کل فروش 1،770،000،000 دلار (حداقل برای 10،000 خودرو) خواهد بود.

این عددی است که هر برند لوکس می خواهد به آن دست یابد.

بنابراین بنتلی در واقع چه می کند تا موقعیت فوق العاده خود را در بازار خودروهای لوکس ایجاد کند و به دنبال آن به مدت هفت سال رشد کند؟

1. یک نام تجاری جهانی با مفهوم بهینه شده برای هر بازار

این اولین چیزی است که در مورد نحوه موفقیت این برند در سطح جهانی پیدا کردم.

وقتی آن را بررسی می کنید ، می توانید آن را تشخیص دهید. وب سایت رسمی بنتلی ، که در آن سه گزینه زبان برای انتخاب مشتریان وجود دارد: انگلیسی ، چینی و روسی.

برای هر زبانی که انتخاب می کنید ، فرمت های مختلف وب و انواع خودروها با پس زمینه ظاهر می شوند. هنگام مشاهده تصویر بنتلی در جاده در چین یا پارک در بندر قایق تفریحی در روسیه ، به مشتری احساس خوبی برای مشتری ایجاد می شود.

بنتلی با سه زبان می تواند خواسته های آنها را برآورده کند. مشتریان بالقوه از سه بازار بزرگ: کشورهایی که به انگلیسی (عمدتا انگلستان ، آمریکا ، اروپا) ، چین و روسیه صحبت می کنند.

منبع: وب سایت رسمی بنتلی ، نسخه چینی

به طور معمول ، سخت ترین قسمت برای موفقیت یک برند در جهان ، درک فرهنگ و ایجاد تصویر مناسب آن است. تقاضای مشتریان بالقوه آنها در آن بازار خاص.

بنتلی این کار را با نسخه های مختلف محصولات بهینه سازی و به بازارهای مختلف معرفی کرد.

بنتلی با این شرکت ارتباط تنگاتنگی داشته است. صنعت فیلم هالیوود

ماشینهای لوکس جزء لاینفک فیلمهای هالیوودی هستند.

با تقاضای زیاد برای لوکس ، تصاویر موجود در صحنه های فیلم قادر است به صدها میلیون (حتی تا یک میلیارد) نفر در سراسر جهان برسد.

حمایت از فیلم های هالیوودیاستراتژی بازاریابی فوق العاده ای که بنتلی سالهاست انجام می دهد.

حضور جنتی در مجموعه فیلم های سریع و خشمگین باعث می شود نام تجاری لوکس به بینندگان برسد و در هنگام رانندگی بازیگران مورد علاقه خود به خواسته بسیاری از مردم تبدیل شود. خودروهای بنتلی.

و همچنین تأکید بر یک پیام محرمانه به مخاطبان که "اگر می خواهید شبیه بازیگر فیلم شیک و درجه یک باشید ، باید یک بنتلی در گاراژ خود داشته باشید. ”

3. بنتلی یک شبکه حق رای دادن در سراسر جهان ایجاد کرده است

بنتلی مستقیم نمی فروشد ، از طریق سیستم حق رای دادن می فروشد.

بنابراین اگر می خواهید در کشور خود نمایندگی بنتلی باشید ، شما باید به شبکه نمایندگی بنتلی تعلق داشته باشید.

با استفاده از این روش ، خرید بنتلی را سخت تر می کند زیرا نمی توانید آن را مانند یک ماشین معمولی در فروشگاه خریداری کنید. شما باید از طریق یک فروشنده مشورت کنید و معمولاً ماه ها قبل از دریافت آن رزرو می کنید.

همچنین به مارک کمک می کند تا مشکلات و هزینه های بازاریابی را هنگام فروش مستقیم به مشتریان کاهش دهد. این امر به این دلیل است که نمایندگی های متعلق به سیستم حق رای دادن بنتلی قبل از ارسال درخواست خودرو به کارخانه ، مستقیماً با مشتری همکاری می کنند و تمام مشکلات مربوط به تقاضای مشتری را برطرف می کنند.

4. استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان کانال های بصری برای تبلیغ لوکس بودن برند که باعث تمایل به داشتن خودروی لوکس می شود

بنتلی یک استراتژی عالی برای بازاریابی دیجیتال دارد.

از یک وب سایت خیره کننده ، که برای بینندگان بسیار تعاملی و جالب است ، برای حساب های فعال در همه سیستم عامل های بزرگ رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، یوتیوب و توییتر.

تنها در اینستاگرام ، مارک در فیس بوک نزدیک به نه میلیون دنبال کننده دارد ، بنتلی بیش از دو میلیون نفر دارد.

منبع: اینستاگرام رسمی بنتلی

نام تجاری از محتوای بهینه سازی شده متناسب با سیستم عامل های مختلف استفاده می کند و هر روز به روز می شوند.

بنابراین ، وقتی پنجشنبه به فیس بوک می روید ، تصویر یا ویدیوی متفاوتی درباره بنتلی در مقایسه با محتوای آنها مشاهده خواهید کرد. در همان روز در اینستاگرام منتشر شد.

این استراتژی به برند کمک می کند تا در صورت به روزرسانی روزانه و همچنین اجرای دوربین تبلیغاتی ، توجه مشتریان بالقوه را بیشتر جلب کند. در این سیستم عامل ها کار می کند.

و اگرچه اکثر دنبال کنندگان آنها در رسانه های اجتماعی جوانان (Millennials و Gen Z) هستند که ممکن است هنوز نتوانند خودروی لوکس را خریداری کنند ، اما فراوانی نام تجاری در رسانه های اجتماعی به آنها اطلاع دهید بنتلی نماد موفقیت است.

بنابراین وقتی این گروه بزرگتر می شوند و در چند سال درآمد بیشتری کسب می کنند ، اولین خودرویی که هنگام تصمیم برای خرید یک ماشین لوکس به آن فکر می کنند بنتلی خواهد بود. این روش در بازاریابی به عنوان مدل AIDA (آگاهی ، علاقه ، میل ، عمل) شناخته می شود.

این بدان معناست که بنتلی تصویر قوی خود را در رسانه های اجتماعی برای مشتریان آینده ایجاد می کند. سپس ، شروع به ایجاد علاقه و تمایل به مدل های بنتلی با فیلم ، تصویر و محتوای تصویری برای این مشتریان احتمالی می کند تا این افراد بعداً به خرید بپردازند.

غذای آماده

این چهار درس مهم است که می توانیم از استراتژی بازاریابی بنتلی بیاموزیم.

1. یک مارک جهانی با مفهوم بهینه شده برای هر بازار.

2. بنتلی بوده استارتباط تنگاتنگی با صنعت فیلم هالیوود دارد.

3. بنتلی یک شبکه حق رای دادن در سراسر جهان ایجاد کرده است.

4. استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان کانال های بصری برای تبلیغ لوکس بودن این برند که تمایل به مالکیت ماشین لوکس را برمی انگیزد.

این ترکیبی عالی از بازاریابی سنتی و استراتژی های بازاریابی مدرن با استفاده از موضوع اصلی تجمل است. از بنتلی برای انتشار پیام ثروت و خواسته در سراسر جهان. یکی از برترین مارک های لوکس - بنتلی.


بیشتر Udacity دانش آموزان اتومبیل خودران ، به قول خودشان
[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گوشه تنهایی بلند رفقای گنگ در تابستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]